Blog

zašto piti više vode

Bez obzira koliko trenutno unosite tečnosti u tijelo, šansa da bi Vam pomoglo da popijete još malo više vode je 100%. Dakle, probajte da ubacite malo više vode u svakodnevnicu, a dobra tačka za početi je da imate jednu flašicu od 0,5l vode koju ćete popiti taj dan naprimjer u toku radnog vremena. Dosta ljudi smatra da mu ne treba više vode jer se eventualno manje znoje, međutim veliki dio vode se gubi disanjem i to se ne primjeti. Unijeti malo više vode ima puno svojih pozitivnih efekata: ukoliko ste na režimu sagorijevanja masnih naslaga, voda će Vam pomoći u tom procesu- učestvuje u podmazivanju zglobova, a s obzirom na smanjeni nivo kretanja koji danas imamo, uvijek dobro dođe da zglobovi funkcionišu bez boli- pomaganjem različitim procesima u Vašem tijelu, voda indirektno djeluje pozitivno na Vaš imunitet, isto kao što manjak tečnosti djeluje negativno – kada ste dehidrirani Vaše srce mora da više radi, ubrzava se puls, veći je napor generalno na cijeli organizam – poznato je da voda reguliše tjelesnu temperaturu te ukoliko imate povišenu temperaturu, veliki unos vode uvijek pomaže – u procesu varenja hrane je bitno da je tijelo hidrirano, bolje da ne konzumirate vodu odmah nakon obroka (probajte) – voda pomaže izbacivanju toksina iz tijela, nešto što bi preporučio svima da probaju par dana povećati unos vode, a smanjiti unos alkohola, nikotina, brze hrane, peciva i slatkog. Dobar savjet je da počnete dan sa čašom vode (možete i dodati limun, džumbir, med, nešto po želji), a isto tako popiti čašu vode uz svaku kafu koju popijete u toku dana, tj pauzu na koju sjednete.

Vaš trener

Džemo