Blog

nije bitno koliko jedete obroka dnevno

Dugo vremena se vrti priča da je bolje i efikasnije jesti više obroka dnevno raspoređenih u toku dana, kao recimo sistem 3 obroka i dvije užine. Posebno dugo je priča da se na taj način ubrzava metabolizam i onda sagorijevate više kalorija. Režima ishrane imate koji su koncipirani na jednom obroku u toku dana, do onih koji traže po 7-8 obroka u toku dana, na oba načina možete postići rezultate i nijedan nije najbolji. Ono što jeste činjenica je da određeni broj obroka je malo više optimalan za nekoga. Klasičan primjer je da je više manjih obroka u kojim ima svaki određenu količinu proteina malo optimalnije za bodibuilding svrhe, jer je cilj imate na raspolaganju aminokiseline u toku cijelog dana za izgradnju mišića. S druge strane ima ljudi kojima je zbog posla i životnog stila optimalnije jedan konkretan obrok (obično je to večera) da na taj način imatu rezultate koje žele. Ako ste zaposleni sa nekom vrstom klasičnog radnog vremena, onda 1 obrok dnevno vjerovatno nije za Vas, ali isto tako ni 6 obroka dnevno nije za Vas. Ako ste navikli na 2-3 obroka, Vi možete napraviti rezultate i ostati na tom broju obroka, ukoliko je to nešto što Vam odgovara..Testirao sam ovo više puta i sa 5 obroka dnevno godinama, prešao na 3 obroka dnevno i nekad čak 2, sa nikakvom razlikom u rezultatima, osim tom da mi je logistiški lakše bilo 2-3 obroka organizovati, nego 5. Ishranu trebate prilagoditi sebi, a ne skakati u neke drastične promjenu.

Vaš Coach

Džemo