Blog

šta znate o inflamaciji?

Po samoj definiciji inflamacija je kada prevedete zapaljenje i Vaše tijelo je u toku 24h non stop izloženo raznim uticajima iz spoljasnosti, okruženje, zrak, zvukovi (buka), onda stres, kretanje i vježbanje proizvodi određenu količinu inflamacije u zglobovima, tetivama i mišićima, virusi, upale, loša i prerađena hrana, sve to proizvodi inflamaciju. Sad to možete shvatiti kao vrstu stresa na Vaš organizam gdje je tijelo izloženo uticajima koji ga izbacuju iz ravnoteže kojoj teži i to je prirodan proces, ali problem je ako ste cijeli dan izloženi inflamaciji na razne načine, onda tijelo bude u non stop inflamatornom stanju. Naime, non stop inflamacija onda pravi razne probleme u tijelu, poput povećanja holesterola, zatim obara Vam imuni sistem (jer se bori sa inflamacijom non stop), zatim umorni ste non stop, hormonalni sistemi su napregnuti, srce mora raditi pod opterećenjem, osjetite često bolove u zglobovima i tetivama, pa i mišićima, gubite volju i motivaciju… Protiv inflamacije se tijelo bori, ali Vi ako želite da sve ove stavke popravite, onda možete nešto i uraditi da pomognete tijelu da oborite nivo inflamacije, a to nešto ide kroz tri glavna načina, jedan je ishrana, drugi je trening, treći suplementacija, a naravno bonus način je i neke forme opuštanja i meditacije, disanja. ISHRANA koja je bogata namirnicama koje su pune nutrijenata, dakle neprerađene namirnice, voće, povrće, meso, jaja, riba, morski plodovi. TRENING snage gdje radite sa više opterećenja a manje ponavljanja je jedan od načina, dok je trening sa više ponavljanja i dugim trajanjem nešto što može donijeti više inflamacije ukoliko nije pod nadzorom. SUPLEMENTACIJA gdje ćete tijelu dati dodatne količine omege 3 (jedan od glavnih antiinflamatornih suplemenata), zatim ubaciti određene antioksidante tipa C vitamina, D, Zinka, dobar i kvalitetan multivitamin, a sa aspekta RELAKSIRAJUĆIH METODA možete komotno naučiti relaksirajuće disanje, odvojiti za sebe vrijeme gdje ćete se odmoriti i bez ometanja posvetiti sebi i udahnuti na trenutak bez frke, trke i haosa. Svaki dan imate izbore u ishrani i kretanju koje mogu biti inflamatorni, manje inflamatorni ili antiinfmalatorni, Vi birate. Tijelo koje je non stop pod hroničnom inflamacijom je podložno bolestima svih vrsta i teže se oporavlja od istih.

Vaš Coach

Džemo