Blog

kako ubrzati sagorijevanje masti

Veoma zanemaren faktor u sagorijevanju masnih naslaga je nešto što se zove NEAT ili fizička aktivnost koja nema veze sa treningom. Realno gledajući Vi možete napraviti puno sa treningom i ishranom, ali ako se Vaša aktivnost svede na 3h treninga sedmično a sve ostalo nemate fizičkih aktivnosti, onda ostavljate veliki potencijal za rezultate neiskorišten. Postoji mnogo sitnih načina na koje možete da sagorite dodatne kalorije i masne naslage, ali nije samo to, Vi sa dodatnim kretanjem ne radite samo to već i činite tijelo funkcionalnijim, razmišljate bistrije, radite antistres, jednostavno činite dobro mozgu, tijelu i imunitetu, jer smo zamišljeni da se krećemo a ne sjedimo po cijeli dan. Gledajte gdje god možete da idete stepenicama, a ne liftom, posebno ne da se spuštate liftom, a dosta Vas to radi 🙂 onda gledajte da prošetate do prodavnice po namirnice, da prošetate u toku dana bar 15-20 minuta, ako radite za računarom, probajte stojeći stol ili uvedite šetanje između blokova rada, jednostavno poradite po stanu, operite svoj auto u samouslužnoj praonici. Postoji mnogo stvari i iako su sitnice, kada ih saberete više nisu sitnice i kada ih ponavljate svaki dan, 365 dana godišnje, ako ste 5 sitnica uradili dnevno, to je 1825 sitnica godišnje, a to nije mala stvar.

Vaš Coach

Džemo