Blog

KAKO SE MOTIVISATI ZA REDOVAN TRENING?

Veoma često dobijem ovo pitanje i evo baš danas razmišljam o tome koliko već dugo treniram i skontam da je sada tačno 20 godina kako sam otišao na prvi trening. Na raspustu prvog razreda srednje škole, 2000. godine sam prvi put uradio svoj konkretan trening. .20 GODINA! Ko bi rekao da vrijeme teče tako brzo, a i da sam toliko ˝ostario˝ 🙂Razmišljam sve vrijeme o tome kako sam ostao motivisan sve vrijeme, kako mi nije dosadilo. U principu motivacija sama po sebi ne traje dugo, to je osjećaj kao i svaki drugi i on brzo prođe. Možete se motivisati na kratko za bilo šta, ali kako ostati u toj priči. U početku je to bilo samo da dobijem nekoliko kilograma mišića i da nisam kosturko kao što sam bio, kasnije sam breakdance trenirao da vidim limite svog tijela, ali i zato jer je kul u raji kada se pleše, kasnije sam se vratio da bih sagorio višak kilograma koji nikada nisam u tolikoj mjeri imao, nakon toga je bilo da probam razne metode treninga, onda da budem jak i funkcionalan, a sada je to da budem zdraviji i funkcionalniji i sa više energije u svojim 30, 40, 50, 60tim i dalje. Potreban Vam je motiv koji je jak i koji prevazilazi taj trenutni osjećaj šta možete dobiti za Vaš trud, da na neki način ULAŽETE u nešto od čega će nagrada stići POSLIJE. Neće Vam se uvijek trenirati i kvalitetno jesti, ima dana kada se natjerate, ima dana kada otkažete, ima dana kojima budete u najboljoj formi u životu, svakako je više ovih kada ste super i to treba imati u vidu. U ovoj tačci ne mogu zamisliti život bez treninga i onaj osjećaj koji dođe kada nemaš energije, snage ni volje, ulijeniš se, počne boliti ovo ili ono, a sve to ode kada treniram..Tako da ako gledate veći motiv, ostajete uvijek u igri, a to kakav je konkretno trening, tu imate da mijenjate i eksperimentišete i testirate, metode, protokole, rekvizite…da ne stignete sve uraditi za života.

Vaš trener

Džemo