Blog

sitnice su bitne!

Svi mi imamo tu osobinu da neke stvari ukoliko su sitnice jednostavno zanemarujemo i ne dajemo im puno važnosti, posebno ako govorimo o nekom dužem periodu. Međutim, rezultati i veliki uspjesi se zasnivaju na upravo tome, puno sitnica na dugi vremenski period. SCENARIO I: Ako jednom dnevno otvorite vijest koja je stresna tipa političke teme, jednom dnevno na temu virusa, jednom dnevno pričate sa osobom i analizirate trenutno stanje uzrokovano pandemijom, jednom danas pročitate nečiji post/mišljenje o državi, jednom uđete u raspravu na neku temu, eto ne moramo dalje, nek je samo to, imate 6 danas mini sitnica koje će Vam povećati nivo stresa. Nije to strašno, a znate da je sigurno bar 10x ovoliko, ali recimo da je samo ovo, imate 365 dana u godini, što znači da ste u jednoj godini 2190 puta sebi podigli nivo stresa u vezi sa stvarima na koje ne možete uticati, osim se sekirati. SCENARIO II: Zamislite sad da ste jednom dnevno:- imali voćnu užinu i unijeli malo više vitamina, minerala, nutrijenata, vode, vlakana na taj način – zamislite da ste jednom dnevno prošetali 15 minuta umjesto otišli autom negdje – da ste čitali knjigu ili slušali nešto iz čega možete nešto naučiti kvalitetno, neku vještinu 15 minuta – jednom dnevno 5 minuta sjeli sa sobom duboko disali i bili zahvalni što ste živi i zdravi i što imate ovo sve što imat u životu – zamislite i jednom dnevno da ste nekome dali savjet dobar – da ste jednoj osobi dnevno popravili dan na neki način. Eto sve ovo kad saberete je 40 minuta u toku dana..Oduzmite od 2+ sati mobitela ili televizije i nije strašno, a sve su to stvari koje Vas ništa ne koštaju i na njih možete utjecati. Sad zamislite šta bude nakon godinu dana kad imate: – 5475 minuta hodanja tj 91,2h hodanja – 91,2 sata ste čitali knjige i postali bolji kao osoba i efikasniji poslovno i privatno – 1825 minuta disanja i antistresa i zahvalnosti koje će Vam popraviti hormone sreće po par sati na svakih 5 minuta koje ste radili to – dali savjet i popravili nekome dan i tu ste uložili 1825 minuta u godini, imate – 365 doza nutrijenata koje će Vam popraviti zdravlje, energiju i raspoloženje. Mislite da su sitnice? Ja sam još naveo minimalne brojke, može to svakako biti gore 10x ili bolje 10x, ovisno na koju stranu se okrenete. Ovo ovako vrijedi i za rezultate u zdravlju i mršanju. Ako pojedete keks usput uz kafu, pojedete kolač jer neko slavi nešto na poslu, odete autom do prodavnice, pojedete ostatke hrane od nekog ukućana (da se ne baca), preskočite trening ili ga uradite sa 50% od onoga što možete, spavate sat manje jer bi da pregledavate internet, eto nek je samo to 365 puta u godini će rezultirati znate već kako. Druga strana je isto tako izbor, da preskočite kolač, pojedete voćku, stavite pola kesice šećera umjesto keksa ili čokolade uz kafu, prohodate malo u toku dana, pojedete svoju porciju i to je to, date sve od sebe na treningu i učinite trening svojim prioritetom, spavate 30 minuta duže i bolji budete iz dana u dan. Samo jedna mala napomena onaj Scenario I traje minimalno 40 minuta i ne treba Vam u životu, a Scenario II isto tako 40 minuta i može Vam značiti život. Sitnice….