Blog

5 NAČINA KAKO SMANJITI STRES – u izolaciji

Jedan od faktora koji se ne potencira dovoljno je izraženo povećan nivo stresa koji prati samu izolaciju i veliku promjenu svakodnevnice, te bombardovanje informacijama koje izazivaju veliki stres.. Fokus ljudi je previše na stvarima koje ne mogu promijeniti i koje se serviraju, umjesto na onim ˝malim˝ koje možete promijeniti u svom životu i napraviti sebi i svojim najbližima najbolje iz ove situacije.. Možete napraviti puno, samo je bitno da krenete korak po korak i počnete raditi na boljem zdravlju, fizičkom i psihičkom, imunitetu i samopouzdanju, jer Vi kontrolišete svoje izbore..

1. VJEŽBANJE – ovo je nešto što možete uraditi sigurno 4-5 sedmično, ako ne i svaki dan, pa barem nekih 30tak minuta. Imate beskrajan izvor treninga na internetu, a možete se i priključiti nekim live online treninzima. Mi u BTC-u ćemo raditi sigurno 1-2 live treninga sedmično unutar grupe Ishrana i motivacija by Dzemal Gekic, pa nam se možete pridružiti. . Iskrena preporuka je da se priključite i da radite sa omiljenim trenerima jer ćete se puno bolje pridržavati rasporeda i biti redovniji kada imate zakazane live treninge. Ukoliko želite da se priključite BTC live trening grupi koja će raditi 4-5 live treninga sedmično, samo se javite u inbox..

2. NAUČITE NEŠTO NOVO – imate idealnu priliku da sjednete i bar 30tak minuta izdvojite dnevno na učenje nečega novog, nekog hobija, neke vještine, nešto što Vam može biti korisno a i opustiti Vas jer ćete se fokusirati na to.. Idealno je da učite nešto što možete aplicirati čim ovo prođe ili čak trenutno. Nek ova izolacija bude nešto iz čega ćete izaći malo bolji i vještiji kao osoba u nekim segmentima. Jedna stvar je bitna, a to je da čovjek kad god napreduje u nečemu osjeća se sretnije i kompletnije, iskoristite to..

3. SMIJANJE – umjesto vijesti i surfanja po portalima, pogledajte neku komediju, nešto smiješno, neki crtani, smijte se umjesto non stop sekiranja oko stvari na koje ne možete uticati. Čujte se sa dobrim prijateljima, razgovarajte o pozitivnim temama, uživajte kući sa porodicom, slušajte omiljenu muziku i plešite. Smijanje će djelovati pozitivno na Vaše raspoloženje, hormone, zdravlje..

4. ZAHVALNOST – ovaj faktor možemo uvijek da koristimo i svaki dan da budemo zahvalni. Ako izolaciju provodite sa krovvom iznad glave, u toplom, gdje imate dovoljno hrane, ljude oko sebe koji su Vam najbliži, onda trebate biti zahvalni na tome. Puno ljudi nema te osnovne stvari i prolazi kroz sve ovo bez osnovnih stvari u životu.. Najbolje je i da na neki način možete nekome pomoći ko sve to nema, na bilo koji način, jer kada pomognete ljudima, to je vid zahvalnosti i to će Vas učiniti sretnima..

5. SAN – najviše zanemaren faktor a najbitniji za dugoročno zdravlje i antistres. Iskoristite slobodno vrijeme za sebe, pa makar to bilo da malo odspavate, treba tijelu, treba mozgu, treba srcu. Pokušajte i 30 minuta duže spavati navečer, makar ranije legli, a popijte magnezij prije spavanja da se kvalitetnije malo naspavate..

Vašt trener

Džemo