Blog

KAKO SAGORITI NASLAGE SA ODREĐENOG DIJELA TIJELA?

Takozvani spot reduction, iako zvuči kao nešto što možeš ciljati vježbama, tipa 35213 trbušnjaka dnevno za skidanje naslaga sa stomaka ili 12 vježbi za ruke da ih utegnete, to baš i ne ide tako. Prvenstveno ako želite da sagorite masne naslage, prva i osnovna stvar je da morate u kalorijski deficit, tj da konzumirate manje kalorija nego što ih trošite, a to sa kojeg dijela će ići lakše, a sa kojeg teže tijela baš i ne možete puno uticati. Postoje neke teorije koje kažu da možete dijelom ciljati neke dijelove tijela, jer su povezani sa određenim hormonima, ali opet je to nešto što je inferiorno konkretnom kalorijskom deficitu. Naravno uz deficit, trening sa opterećenjem je nešto što će pomoći cijelom procesu, jer će pozitivno uticati na određene hormone koji pomažu u procesu sagorijevanja naslaga i izgradnji mišićne mase. Ishrana bogatija sa proteinima u toj kombinaciji će zbog slaganja obroka i treninga sa opterećenjem povoljno djelovati na održavanje mišićne mase dok ste u kalorijskom deficitu, da bi finalno imali bolji rezultat..Dakle ako neko kaže hoću samo da malo ovo sa stomaka, to ne ide tako, niti imaju vježbe koje će samo to riješiti, pristup mora biti sveobuhvatan i iz više uglova.

Vaš coach

Džemo