Blog

6 načina za smanjenje stresa

Kako smanjiti stres u ovom svijetu stresa koji nas prati 24h dnevno?

Iako izgleda da je kompletno ludilo oko Vas non stop iz dana u dan, naucite zastati s vremena na vrijeme i razmisliti o zivotu na malo pozitivniji nacin. Nekoliko stvari mozete uraditi a da Vas nista ne kostaju.

1. 😴 Broj jedan nacin za redukciju stresa i vise energije u toku dana je, te bolji oporavak je SAN. Pokusajte da dodate samo 30 minuta vise sna, izgleda kao malo, ali na tri mjeseca imate cete 45h vise sna skoro 6 noci cete vise spavati..

2. FOAM ROLLING – naucite da radite vlastitu mini masazu sa spuzvastim rollerom, ne zahtijeva puno vremena i za 7-8 min dnevno mozete se osjecati puno bolje..

3. DISANJE – ucenje tehnika disanja koje Vas opustaju je jedna od najboljih stvari koje sebi mozete pokloniti. Jednostavnim vjezbama za disanje mozete smanjiti stres i poboljsati oporavak 😤.

4. ZAHVALNOST – imajte dnevni mini ritual gdje cete odvojiti 1 minutu da budete zahvalni na svemu sto imate, sto ste zivi zdravi i imate sve sto imate, a ne samo razmisljati o onome sto nemate. Mnogo mocna vjezba za pokretanje lanca oslobadjanja pozitivnih hormona..

5. SMIJANJE – trazite svaku priliku koju mozete da se nasmijete, ako vec gledate klipove i filmove, obavezno gledajte vise smijesnih klipova, smijeha nikada dosta i necete oplakati, automatski 🙂😂.

6. SUNCANJE – ovdje se ne mora puno naglasavati, besplatno je, osjecate se vrhunski, proizvodite D vitamin, uzivate, a ako ovo iskombinujete sa zahvalnoscu i disanjem, necete vjerovati koliko cete se dobro osjecati.